Tjurig bebis?!

Tjosan!
 
Idag har jag varit på MVC för att kolla hur bäbis ligger, och som jag trodde så ligger
hon kvar med huvudet upp och rumpan ner. Helt fel väg med andra ord.
Har blivigt inbokad på vändning på Sus veckan som kommer och hoppas allt går som det
ska. Helst vill jag såklart att hon vänder sig av sig själv men verkar lite
trögt på den fronten :/
Är ju lite tankar som snurrar i mitt huvud kan jag lova hehe.. Inte bara oroliga tankar 
utan även glada och kärleksfulla tankar. Men det finns inte så mycket jag kan göra, utan
bara hålla tummar och tår att allt går som det ska. Bara lillan mår bra så
mår jag bra ♥
Övriga kontrollen gick bra iaf!
Mitt järnvärde som varit lågt har höjts och det känns jättebra. Lillans hjärtljud låg 
på 152 och magmått och blodtryck såg bra ut. Tack för det! :)
 
Känns som nyss vi såg dig första gången ♥
 
 

Kommentarer
Erika säger:

Kan du inte skriva vad Sf-måttet låg på? :-)

2014-01-31 | 21:59:10
valariezd2 säger:

Right-minded started supplementary occupation:
http://deirdre.web.telrock.net

2018-08-02 | 07:30:53
Bloggadress: http://deanna.blogs.telrock.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback