Tjejmiddag !

Hej!
 
Har ni haft en bra lördag? Min har varit rikigt trevlig. En lugn och skönt förmiddag har
det varit. Skönt att vara inne när det är 27 minus ute :S HUVVA! Kring 3 drog jag till mamma
och har varit där till ca 10 ikväll. Jag, mamma och Inger har haft tjejmiddag.
Jättegod mat och supertrevligt sällskap. Vad åt vi då?
 
Förrätt:
Räkmacka
 
Varmrätt:
Grekisk pytt i panna
 
Efterrätt:
Gino
 
Supergott!!!
 
Jag och magen redo för middag :)
 
Nu när jag och Diva kom hem så var det en trött hund jag hade. Hon sprang direkt
och la sig i sängen och nu ligger hon här brevid mig och snarkar haha..
Jocke är i Kiruna och spelar hockey. Dom har haft en match idag och en imorgon. Dom
hade vunnit den idag med 7 - 6 och Jocke hade fått göra 2 mål :D Såå kul för han!
Håller tummarna att morgondagens match går lika bra.
 
Nää nu är det nog dax att slå igen sina blå så man är
lite pigg imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback