Svar ang tjej eller kille :)

Såg att jag hade fått denna fråga och självklart ska jag svara på den! :)
 
Sofia:
En lite konstig fråga, du har ju verkligen förberett för en tjej men hur känner du
inför den chansen att det faktiskt är en kille? Jag menar tänker du ide
banorna eller är du liksom 100% inne på att det är en tjej?
Jag hoppas att du inte missförstår och tar illa upp (kan ju vara ett känsligt ämne)
för jag menar verkligen inget illa, är bara nyfiken på hur du ser på det.
 
SVAR:
Joo jag har nog det. Ställt in mig på att det är en liten tjej som rör sig i min mage. När
vi gjorde UL så sa barnmorskan att det till 95% var en liten tjej. Självklart har jag själv
tänkt på att det kan ju faktiskt vara fel. Tänk om vi får en pojke och inte en flicka? Lite paff skulle
man ju bli :) hehe.. 
När vi tapetserade i barnrummet så var jag lite osäker om man skulle våga lägga in
en rosa färg eller om man skulle köra på "neutrala" tapeter. Inte för att det gör något
att en pojke har rosa tapeter eller rosa kläder för den delen. 
I grund och botten spelar det ingen roll vem som gömmer sig i min mage. Om det är
en kille eller tjej. Kommer ju älska den lilla hur som helst :)
Men helt ärlig ska jag nog vara och säga att om vi får en liten pojke så
kommer det nog så småningom göras om lite i rummet hehe.. Kanske ha blåa våder
istället för rosa.
 
Hoppas du är nöjd med ditt svar Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback