En söndag!

Då var helgen slut. Eller slut och slut.. nu när man bara går hemma så
känner man knappt av när det är lördag eller onsdag haha..
 
Idag har det varit mycket varmare än tidigare dagar. Vi hade bara 13 minus kring 11
idag så jag och mamma tog Diva, snörde oss i bilen och drog på lite skogsprommis med
hon. En glad hund var det som uppskattade dom varmare graderna :)
 
Sen var vi hos mamma och pappa en stund och kastade lite boll och fikade innan det
var dax att dra sig hem. Väl hemma slappa jag i sängen och Diva somnade fort brevid mig.
Sen har jag även hunnit vara förbi hos Hanna och lilla melissa idag/ikväll. Blev bjuden på
kvällsmackor och såklart massa trevligt surr om allt mellan
himmel och jord. 
 
Nu har jag krypit ner i sängen med datorn och här ska jag stanna resten av kvällen. Ska
ta och ladda upp inför en ny dag imorgon. Ska och klippa mig imorgon och det ska bli 
sååå skönt! Få bort lite av det nötta och klippa upp det så det går att
göra nå me de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback