En natt på Clarion :)

Hej !
 
Sorry för kass uppdatering dom senaste dagarna men har som inte haft nå speciellt
att skriva om och i helgen har jag inte haft tid att sitta vid datorn.
 
I helgen har jag och Jocke unnat oss en natt på hotel i Luleå. Mycket mysigt vill
jag lova! Är så skönt att fara bort en stund och bara må och vara med varandra.
Igår när vi kom till Luleå så checkade vi in på Clarion och gick en sväng på stan. Skulle
inte shoppa nå speciellt men alltid mysigt med en stadstripp. Jocke hittade 2 par nya skor och vi
hittade även 2 par byxor och en boddy till bäbis ♥ 
Sen tog vi oss en fika innan vi landade på hotelrummet och slappa framför tvn ett tag innan
det var dax för spa. Var så mysigt och avslappnande. Kände att kroppen behövde det!
Vi bastade i 4 olika sorters bastu, hade fotbad, bada varmbasäng, drack smoothie, åt färsk
frukt och bara mådde underbart!
Sen var det bara göra sig klar för middag. Vi käkade en  3 rätters middag som var
jättegod och resturangen var supermysig. Resten av kvällen spenderades i sängen tittandes 
på tv och bara mådde underbart! Att man sen fick hotelfrulle idag på morgon var ju
inte att minus direkt ;) 
Älskar hotelfrukost! Finns alltid så mycket gott haha...
 
 
Eftersom jag inte haft mobilen med mig på varken middag eller spa så har jag inte så många
bilder att bjuda på. Men dessa från vårat fina rum kan jag bjuda på!
Om ni vill unna er någon hotelnatt så kan jag verkligen rekomendera Clarion i Luleå. Ett
supermysigt hotell som är nybyggt och jättefint. Spat är supermysigt och resturangen har
jättegod mat. I och med att det ligger mitt i stan så har man ju nära till allt.
 
Resten av dagen då? Ja man har väl inga planer direkt. man får ta dagen som 
den kommer!
Såg att nån ville ha receptet på havresnittarna jag skrev om och självklart ska jag
lägga ut det. Kommer nån gång under dagen skulle jag tro. 
Hoppas ni har haft en lika mysig helg som vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback