Dag på vift!

Då var det söndag. Fast lördag? Imorgon är det ju söndag igen. Många helgdagar
att hålla koll på nu tycker jag :)
 
Idag har jag varit hos min mamma och pappa största delen av dagen. Jag och mamma packade
in oss i bilen och drog till skogs för att aktivera hunden. Kan säga att det var en lycklig vovve som
sprang och hoppade i snön. När både hund och jag var trött och slut for vi hemmåt. Hjälpte mamma
och pappa att rensa lite i deras källare. Nog har dom då saker så det räcker ;) Men å
andra sidan så har man ju det själv med..
Sen bjöd farsen på käk. Blev älgkött och potatis! Mycket gott och mycket trevligare än att 
käka själv. Jocke jobbar nämligen.
När jag landade hemma så blev det soffan för att vila fogar och rygg och här sitter jag
fortfarande. Just nu ser man ju finalen i JVM mellan Sverige och Finland. Hoppas Sverige tar
detta. Skulle vara så kul! Håller alla tummar jag äger.
 
Snygging!
 
Såg att jag fått en fråga ang hur jag aktiverar Diva. Jag kommer att
svara på den frågan i nästa inlägg. Så håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback