Kalas och bakparty

Hej!
 
Igår blev det mer kalas. Min vän Eve fyllde nämligen 23 år så var där och blev 
bjuden på gofika och gav hon ett paket. Som vanligt när man umgås med 
sina fina vänner blev det många skratt och mycket surr. Precis som det
ska vara ;) hehe..
Idag då? Tror jag har slappat som mest hela dagen. Kroppen orkar ju inte vara
i full gång jämt. Men tvättat lite har jag fått gjort iaf. Sen nu ikväll har jag varit
på "bakparty" och oj va fina saker det fanns. Man skulle ju vilja ha
allt i katalogen. Starkt nog höll jag mig från
att köpa något eftersom man inte lever så fett just nu. Men Hanna surra
om att ha ett party så då ska jag handla :)
 
Nääe, sitta här och glo.. Nu ska jag ta mig nå gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback