Vem e du? :)

Ojoj vad jag är dålig på att skriva här haha.. 
 
Iaf kan jag ju tala om att magen den växer och blir större. Känner massa små rörelser där 
inne ibland. Är riktigt roligt och facinerande! Tiden bara springer iväg och vi är nu inne i vecka 
18 (17+3). På tisdag är det äntligen dax för UL!! Som jag längtat. Ska bli så kul att få se den lille
där inne och förhoppningsvis så ser vi om det är en liten prins eller prinsessa ♥
 
Funderar i övrigt mycket på hur vi ska göra om i gästrummet som kommer bli barnrum och vad jag ska
göra med alla saker som är där inne nu och vad jag ska ha för möbler där inne sen. Är ju jättesvårt!
Klart man har en bild om hur man helst skulle vilja ha det man då skulle man ju
varit ekonomiskt oberoende och det är man ju inte haha.. Men drömma kan man ju alltid göra ;)
Har iallafall skrivit en lista med saker som behöver handlas och ganska snabbt insåg
jag att vi måste göra en resa till ikea.. Yeeeyy! Undrar om Jocke håller med mig? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback