Ultraljud och total lycka!! <3

Idag har vi varit på ultraljud och sett vårat lilla underverk. Vilken upplevelse! Se
sitt barn för första gången och vilka känslor som rusade genom kroppen. Går verkligen inte att beskriva
hur det känns. Är så himmla glad :D
Allt var som det skulle och en livlig bäbbe med handen i munnen var vad vi fick se. Frågade såklart
om det gick att se om det var en prins eller prinsessa som vi väntade. Var helt inställd på att
hon skulle säga att det var en pojk men till 90 % så trodde hon det var en liten tjej ♥
 
v.18 (17+1)
 
Vi blev flyttade 5 dar. Så istället för den 25/2-2014 så är vi beräknade den 2/3-2014. Gjorde mig inte
så mycket. Nog för att jag tycker att februari är en KANONmånad (jag är född då) så blir mars minst
lika bra. Får väl försöka locka ut ungen tidigare ;)
 

Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Åh va mysigt med UL å va kul få veta va som bor i din mage :)

2013-09-24 | 21:50:14
Bloggadress: http://liniz.blogg.se
Karin säger:

Åååh så kul!! Visst är det en häftig upplevelse med ultraljud??! Helt sjukt :D (Jag trodde det skulle kännas mer verkligt efter ul men det var fortfarande ofattbart tyckte jag!) Har ni några namnförslag till lillknodden? :)

2013-09-25 | 00:20:29
Bloggadress: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback