En dag hemma..

Idag blev det en dag hemma. Min rygg vill inte vara med mig så då får jag väl vara 
med den istället då :P
Har inte gjort så mycket idag. Följde med Jocke till norra för han skulle byta däck på
bilen. Så skönt att ha vintersulor på nu när det är frostnätter och fort blir halkigt. Lite deppigt bara att man
vet att det är lääänge tills sommardäcken kommer på igen. Men nästa gång dom åker på så har vi
våran lilla bäbbis här hos oss :D
 
Imorse så gjorde jag något som jag lääänge har tänkt på. Kollade igenom frysen och rensade 
den. Så nu är all gammal mat och skräp borta. Tog upp en påse med jordgubbar som jag hade frusit
in sen titdigt i sommar och har tvärbakat av dom. Vad det blev kommer i nästa inlägg :)
 
Nu ska ligger man i sängen en stund och här har jag tänkt stanna en stund. Skönt för
ryggen.
Föresten!!
Har ni något tips på nå program eller nå man kan änvända så man kan göra sig en header som
inte är så jävla ful? Haha... Måste ju ta och göra mig en egen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback