fullt i kalendern!

Tjeena!
Har knappt haft tid att sitta vid någon dator dom senaste dagarna. Har varit så underbart väder
ute så man vill ju inte vara inne! Ett stort plus är att jag är ledig nu i 3 dagar och oj vad jag
ska sola! Inte städa eller tvätta, bara må skönt ute i solen.
 
Har ju för övrigt varit på bröllopp i helgen! Jockes bror gifte sig. Jag, jockes syster och jockes mamma hade den stora äran att göra deras tårta så jag har haft ganska fullt upp med det också. Ni kommer att få se bilder
antigen senare ikväll eller imorgon. Har inte lagt in dom på datorn ännu nämligen. Men jag ska!
 
 
Nu ska hunden ha mat och få he sig ut så jag återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback