Första för året!

Hej på er!
Just i skrivande stund sitter jag på balkongen och myser i kvällssolen. Har varit kanonvarmt
ute hela dagen och man gör ju inget annat än njuter!!
Idag var fösta dagen på detta år jag har varit uten strumpor i foppatofflorna. Kunde ju förståss
inte hålla mig utan tog av mig dom på jobbet när vi satt ute och fikade och sprang runt i gräset haha..
Kan tro man är 4 år ibland ;) Men helt underbart var det och jag har längtat!
Har spenderat resten av min dag hemma på norra med mor och
far. Bara suttit ute och myst medans mamma hållt på med sina blommor. Blev även bjuden
på mat av min far. INte dålig dag!
Diva som varit lös hela eftermiddagen tror jag tyckte det var lika skönt som jag hehe..
-
Dock så har jag haft massa otur idag. Mamma har bara skrattat åt mig medans jag varken
visste om jag skulle skratta eller gråta haha..  Vet inte vad jag gjorde men på något
sätt så lyckades jag sträcka mig i min högra skinka haha.. Gjorde så förjävligt ont så jag visste
inte vars jag skulle ta vägen. Sen efter en stund så skulle jag gå ner på baksidan och då sticker
det till som FAAAN under stortån och vad hade då hänt? joo hade en jävla träpinne genom
hela jävla foppaskon.. Detta resulterade i blodbad och en mycket ond tå..
Haha jaa.. Maximal lycka eller? :P
-
Bjuder på några bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback