I kvällssolen!

Åååh vilken härlig dag!
Efter jobbet så for jag och hälsade på farmor en sväng. Där blev det lite surr
och så fick man ju träffa småkussarna också. Mycket trevligt :)
Sen drog jag och Diva vidare till mamma och där har vi varit hela kvällen. Vi
har mest varit ute i det härliga vädret. Har ju varit blå himmel och sol och varmt och skönt
ute så varför vara inne? Diva har lekt med grannhunden och sprungit runt som
en tok mestadels och jag och mamma har suttit i trappen och surrat i solen.
Är ju helt otroligt underbart!!!
-
Imorgon är jag ledig och då ska jag göra några ärenden på byn och sen ska jag verkligen
försöka städa ur min förbannade garderob. Nu är det verkligen ett måste. Känns bara
så otroligt tråkigt.. Men det är ju skönt när det är gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback