Har lyckas hålla mig :D

Hej på er!
Idag är det fettisdag och det firar jag med en semla! Hör och häpna så
är detta första semlan för i år ;) Har kunnat hålla ut till dagen D. Duktig tjej!
Har även hunnit trycka i mig 2 paltar till lunch haha.. Kan lova att jag är
mätt som bara den!
-
Klev upp kring halv 9 idag så jag har hunnit med ganska
mycket på kort tid.
Har hunnit vara på jobbet och fixat med massa papper, handlat, ringa
lite samtal och varit över till Hanna med en blomma. Nu sitter jag i soffan och
bara slappar innan jag ska iväg på ett möte. Sen ska jag och sola med mamma
en svägn. Sen blir det nog hem och baka lite semelbullar. Gör jag ju varje
år så varför skulle jag inte göra det detta år? ;)
-
Hoppas nu ni trycker semlor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback