40 minuter blev till timmar!!

Hej å hå va trött denna brutta blev!
Idag har jag jobbat till 12 och sen så drog jag och mamma och solade
en sväng. Sen så följde jag med mamma hem till hon och pappa. Där hemma
höll pappa på med en skänk som mamma köpt på Jysk. Så jag har hjälpt
pappa med den hela eftermiddagen. I papprerna
stod det att det skulle ta ca 40 minuter och sätta ihop skiten... He he he... Det
tog ju för faaaan 4 timmar!!!!!
Så nu har jag såå ont i rygg och axlar så jag vet inte vad haha.. men men hoppas
det går över :)
Har även käkat hos mamma och pappa. Blev kycklingtacos. mycket gott
och skönt att inte äta själv!
-
Annars vet jag inte vad som händer ikväll. Vet inte vad som händer i helgen
överhuvutaget. Men skönt bara att det är helg iaf :)
Skänkj*vel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback