Vårfnatt!

Hej på er!
Haft en bra dag? Det har jag haft iaf. Jobbade kortdag idag så jag fick sluta
klockan 1. Hem och städa lite och sen drog jag till mamma och pappa. Ingen av dom
var dock hemma men jag och Diva roade oss på eget sätt hehe.. Diva fick springa
lite och jag fick lite frisk luft :)
Var skönt ute men helt plötsligt så kom det nå jävla surregn och det håller i sig
än.. Vill ha soool!!
Sen var det bara fara hem, käka nå middag och göra sig klar för kvällsöppet på byn. Jag
och Hanna trotsade regnet och gick en snoa runt på byn och kollade in vad som fanns.
Vi hade tänkt dra till Piteå eftersom det var tjejkväll där men ibland
blir man ju laat hehe..
Så vi har strosat runt, surrat och fikat. En mycket trevlig kväll. Nå som gör kvällen bättre
är ju att Jocke kommer hem ikväll. Men när vet man inte. Men det lär jag ju märka.
-
Har precis kommit in från en längre prommis med Diva. Hon har då inget emot detta
skitväder utan tycker det är sköönt! Så nu sitter vi bara och slappar i soffan och kollar
på Ice Age på 3an hehe.. Måste ju säga att dom filmerna är riktigt kul!
-
Kommer ett inlägg snart eller imorgon där jag visar vad som fick följa med hem från
ikväll! NU ska jag se tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback