Kanske är smart?

Godagens på er!
Idag ör det torsdag och jag är ledig. Så skönt.. Idag ska jag och jocke dra till
Piteå en sväng. Vi ska och hälsa på hos Divas uppfödare och kanske en sväng förbi
Jockes syster om hon är hemma.
-
Btw, igår fick jag äntligen tummen ur och fixade mina naglar. Blev dock vanliga matta
tippar bara med nån liten döskalledetalj på nån nagel. Har ingen bild på dom
just nu men kommer kanske senare idag om jag orkar fota dom.
Nu måste jag nog ta och göra mig redo för denna dag. Ta på mig nå vanliga kläder och
fixa iordning håret kanske.. kanske dra på lite mascare me? Är det något jag gått och
blivigt lat med så är det sminket haha... Men det kanske man ska se som en bra grej?
Min hy mår då inte så bra av att jag har massa smink hela tiden heller
så det kanske är lika bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback