En soffpotatis!

Hej på er!
Då var det måndag och vi går in i en ny arbetsvecka. Idag har Jocke farit upp till Jokkmokk
igen. men förhoppningsvis blir det inte så länge denna gång. Eftersom jag jobbat dag
idag så har Dia varit själv. Det har då gått kanonbra, så det behöver man då
inte må dåligt över!
Sen var det bara hem och städa (gör ju det varje dag nu mera:P) och käka
sig nå middag. Sen så hoppade vi i bilen och drog till Norra så att Diva fick kuta av sig
lite energi.
-
Nu sitter jag i soffan och här ska jag sitta ikväll. Ska bara må sköönt! Eller jag måste ju röra
på mig om Diva måste ut men annars är jag soffpotatis idag :)
Har bland annat köpt hem lite gott.
Godaste glassen och naturgodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback