snart är det dax!

Då var det onsdag!
Idag har man jobbat till 4 och sen lämnat in bilen. Den är dock klar nu så
jocke ska snart hämta den.
Sen har jag rensat alla garderober och OJ så skönt nu när det är gjort! Har en säck
som ska kastas och en som jag inte vet vad jag ska göra med. Om nu nån vill ha mina
kläder så är det bara komma och kolla! Hehe :)
Har fått veta av jocke att nästa helg är det nog dax för denna säsongs första
hockeymatch. Jag längtar! Och ja jag vet, längtar nu men sen blir jag less eftersom min älskade
sambo bor på ishallen när han är hemma ;) haha men men det får man ta
som hockeyfru antar jag!
Nu ska jag kolla om jag hittar nå gitarrlåtar på nätet!
min smabo i vitt!

Kommentarer
pillan säger:

bilder från helgen emmaa!! :)

2011-09-08 | 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback