Läskigt :S

Nu ska ni få höra!
jag och jocke for ut och käkade middag. Efter att vi var klara skjutsade jag jocke till Anton och sen
for jag till mamma. Vi for ut i skogen och skulle plocka oss nå mossa. När jag gick där i skogen var
det flera avtryck i mossan. Avtrycken var stora och jaa, det var björnspår!
Huvva! Jag och mamma for ganska fort därifrån ;P haha Spåret såg ut typ
såhär fast i mossa hehe.. Hade ju ingen kamera så kunde inte ta nå kort :(
Det är som obehagligt eftersom man vet att björnarna blivigt fler och finns så jävla
nära. Ryser av tanken haha..
-
Har precis skalat morötterna och skurit upp gurkan, blandat dippen och ställt det i kylen. jocke
är på träningen och när han kommer hem så hugger vi in. Tror kanske vi ska
ta och tända brasan också. Är ju mysigt nu när det är mörkt och blir lite kallare på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback