Inte mer!

jaha.. blött? Näääe säger ni de?!
Helvete vad det har regnat både inatt och idag. känner jag börjar bli lite less på allt
detta blöta. Men vi får väl igen nu för den fina sommaren som vi hade i sommar. BLÄÄH!
Idag trodde jag ju såklart att jag skulle få sovmorgon eftersom jag inte börjar förens klockan
4 på källbacken men se på faan att telefonen ringde 10 i 7 och så fick man jobb
på hemtjänsten. Jaa inte klagar jag :D har ju så trevliga arbetskompisar och trevligt jobb så
jobbar gör man mer än gärna!
Dessutom var det bara till 12 så hinner vara hemma några timmar innan man ska vidare till
nästa plats.
-
Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra innan man ska jobba. Jaa måste väl kanske käka
nå innan man ska iväg men annars ingen aning :S Kanske man skulle bakat nå
godisaktigt? Har så grymt mycket blockchoklad och grejjer som skulle bördas användas.
Jaa kanske man skulle dra ett öga genom receptboken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback