Fullt upp idag!

Hej på er!
Ojoj idag har det varit fullt upp hela dagen :)
Idag har jag hunnit städa hela lägenheten, tvättat 4 maskiner med tvätt, gjort fint
i mitt nya album, fikat med Hanna och Evelina, Haft främmande av jockes mamma och hennes
vän, haft besök av jockes syster och kollat på jockes hockeymatch!
Men det är kuul med lite att göra!
Hockeyn gick faktiskt bättre än väntat. Dom förlorade med 6 - 4 men killarna gjorde
en bra match om du frågar mig. Men är ju bara träningsmatcher nu i början så.
-
Har ju som skrivet gjort lite fint i mitt album som jag börjat med :) Var in på kontorsteknik
och köpte nå blommor och en silverpenna. Så nu håller jag på och pysslar!
=)
-
Nääe nu ska man väl snart gå och sova. är ju en dag imorgon också. Är ju tjejkväll på byn och
Piteå. Har dock bestämmt att inte fara in till Piteå utan går ut på byn istället. Ska träffa
några brudar för lite planering och sen ska vi kolla in byn en sväng. Kommer
bli trevligt!
Min älskade sambo far upp till jokkmokk imorgon :( men han kommer hem på
fredag eftermiddag igen så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback