För vaken!

Hej!
Tänkte tvärslänga in ett inlägg innan man sluter sina blå för denna
natt.
Gick bra ikväll på min sista introdag. nu är man taggad för helgen då man
ska jobba "på riktigt". Kommer nog bli braa tror jag!
När jag hade slutat så drog jag till Fanny där det var lite brudar som var där
och fika. Även jag högg in på smörgåstårtan (mycket god!).
-
Imorgon blir det som sagt jobb till klockan 12 sen har jag noll koll på vad som sker resten
av dagen men något nyttigt kan man väl göra. Skulle borda städa :S Tycker inte man gör annat
än plockar och städar. men men vad gör man inte för att ha det liiite finare hemma
iallafall.
Nääe nu är klockan för mycket och jag är för vaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback