Spökshopping!

Då var man hemma från spökkvällen. Träffade Alexandra och Theo så jag fick någon
att gå med. Vi gick även spökjakten med theo, men när vi kom till Ica för att hämta
"skatten" (en leksak och en godispåse) så var ju godispåsarna slut :/.
Inte ska han avar utan ju! Så jag gick in på Ica och köpte mig en cola och Theo en godispåse.
Rätt ska vara rätt!
Sen när vi hade gjort alla affärer så gick vi och fikade på Centrum. Är så
trevligt att bara sitta och kolla på folk och prata en stund.
Fick med mig lite småsaker hem iaf. lite nya saker som jag planerar sätta upp i sovrummet
bland annat. Men kan aldrig säga säkert. Man vet inte vars det hamnar i slutändan..
Theo käkar ut godispåsen :)
Mina!
Här kommer bilder på vad jag fick med mig hem:
En väst, en söt skylt och 2 bokstäver! Emma ♥ Jocke you know ;)
Ett jättestort hjärta som man fäster fotografier på. Detta ska jag nog sätta upp i
sovrummet. Även den lilla skylten :)
-
Nu ska jag ta och föna mitt hår!

Kommentarer
Anonym säger:

vars är hjärtat ifrån? :)

2011-10-28 | 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback