En dag i luleå!

Hej på er!
Nu är jag hemma efter en dag i luleåstad. Har hittat både det ena och det
andra. Men det jag for för att köpa hittade jag iaf och det är det
viktigaste :)
Nu är jag bara hem på en mellanlandning för snart ska jag till
mamma och pappa och lämna tillbaka bilen och hälsa på dom. Ikväll vet jag
inte vad som händer, men något ska man väl kunna hitta på. Finns ju alltid
tvätt och sånt man kan hålla på me... haha
-
Detta fick jag iaf med mig hem:
Bra att ha ;)
En knivblock
Leggins, trosor och Hasselnötskaffe :)
Det var rea på HM så denna söta kavaj fick följa hem!
Fick även med mig lite mat, BHar och en ny mopp :P hahah Så med andra
ord så är jag nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback