Tänker på er..


Idag har mina tankar gått till en bekant som blev av med en
närstående. Det är en otäck och orättvis värld vi lever i..
Kan inte i min vildaste fantasi förstå hur det känns men kan iaf skänka mina
tankar..
Idioter finns det då verkligen gott om.. Dom finns även där vi inte tror dom ska
finnas.. Det kan vara den du mins anar.. eller nån du känt hela ditt
liv..
Men hur kan det slå så fel i ett huvud för att ta en annan människas liv? Ta bort
en människa.. Sätta en sådan stor sorg på en familj.. Det äcklar mig..
Det sorgligaste med allt är ju att den sista idioten inte är
född än..
Hoppas verkligen att du och dina nära kämpar er igenom detta! Skänker varje tanke
till er! 11-11-11 kanske blev ett lyckodatum för många.. men tyvär inte för alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback