marknad och knäck

ååh.. sitter här jättemätt och trött haha..
Har varit en trevlig dag :) Jag och jocke gjorde oss klar och for in en sväng
till Öjebyn på kyrkmarknaden. Jocke hittade sig en ny skärbräda och jag köpte
bröd åt Hanna och Crille som dom beställt :) 
När vi kom hem till Älvsbyn igen for vi till jockes moster och var där ett tag. Där var det fullt kalas
för jockes morfar. Trevligt att träffa alla!
-
Ni vet när man börjar fundera på vad man ska käka till middag och varken du
eller din andra hälft kan komma på nå? Är ett jobbigt världsproblem..
Detta dilemma hade jag och jocke idag. Men det löste vi fort genom att gå på Aramo och
käka haha.. Så det blev pizza idag :) Men det är inte dåligt det heller!
-
Nu ska jag ta och koka lite knäck tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback