torrkött!

sådär nu var mna hemma. Efter jobbet drog jag förbi Hanna och Crille
och blev bjuden på scones, varmchoklad och mango :D inte illa va?!
Nu har jag kommit hem och sitter och dricker Annanasfanta och tuggar på
lite torrkött som jag fått av min snälla
pappa. är det något jag älskar så är det torrkött! längtar till torrkorven är klar så man kan
mummsa på den!
Nu ska jag bara slappa i soffan och ringa min kära sambo som sliper
rumpan av sig uppe i jokkmokk för att jag ska ha de bra :D Han är för underbar den där
killen ^^
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
hANNA säger:

Jag vill också ha torkat renkött och korv!! :)

2011-03-23 | 21:30:51
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback