dagen!

Måndag och man är ledig :) Vet dock inte vad man skulle gjort men
det löser sig alltid.
Igår när jag kom hem från jobbet blev det 2 rätters med
älsklingen. Var jättegott :) Sen for vi till Anton och Alex och var där. Vi spelade
spel och hade det allmänt trevligt.
Idag har jocke åkt tillbaka till jokkmokk men han kommer hem om 4 dagar så
jag blir inte utan han så länge! Idag har jag i uppdrag att sköta Hannas hundar medans
hon är i stan. Så senare idag ska jag ta dom små liven ut på prommis. Sen har jag ju Åssan
som ska ut. Blir en gående dag idag haha.. Måste göra några ärenden
också idag. Jaa man får se vad man hinner :)
Nääe kankse man ska ta och agera så något blir gjort.
Denna låt spelas nu i läggan.. Måste ju få energi nånstans ifrån..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback