Sommar och sol!

Oj så gott fika eve bjöd på. Tryckte i mig 3 bullar ;) Hahah Inte illa
må jag säga. Det var trevligt att sitta och surra av sig lite om allt
möjligt.
Nu sitter jag och slappar framför tvn och är JÄTTEGLAD att jag har sovmorgon
imorgon. Jobbar en långkväll så jag infinner mig på jobbet på eftermiddan.
Pratade nyss med min kära sambo. Ska bli så sköööönt att få hem han nu
på torsdag. Är så tomt här hemma utan han :( Men i helgen ska vi nog
hitta på nå skoj! om det nu inte är så jävla kallt så att det inte går
att göra nå!
Sitter och drömmer mig bort till sommaren. Sitter och kollar på sommarkläder och
önskar att det ör 30 grader varmt imrogon när jag vaknar
och strålande sol haha. men det lär ju INTE hända! Men man kan ju alltid
drömma har jag hört :P
Tänk om man fick ta på sig detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback