Julklappstips

Tänkte jag skulle göra en liten lista med saker man kan
ge bort i julklapp om man skulle få idetorka :)
-
TJEJER/flickvän:
presentkort
Parfym
Tavla
prydnader
Baktillbehhör
Mysiga tofflor
Spa
Smycken
Någon upplevelse
Nagelförlängning
mm..
-
KILLAR/pojkvän:
Presentkort
Ölglas
tvspel/Spel
Kärleksbok
Upplevelse
Rakapparat
Klocka
Parfym
Kläder
Smycken
Fiskesaker
jaktsaker
mm..
-
MAMMA:
Presentkort
prydnader
Kort
The/choklad
Smycken
Köksredskap
mm..
-
PAPPA:
Presentkort (clas ohlsson,jula,biltema mm..)
kort
Whisky
Morgonrock
mm..
-
Farmor/mormor/farfar/morfar:
Kort på dig själv
En bok
Glashållare till vinboxen
Presentkort
Prydnader
mm..
-
Till barnen är det ju enkelt så där skriver jag inget ;)
Hoppas ni fått någon ide på vad som ska inhandlas iaf. och iår vill jag vara
fort klar med klapparna för det var jag inte ifjol ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback