:)

Hej på er!
Helgen min har varit bra :) I frdags så var det vinkväll med ost och kex hos min kära
vän ida. Blev inte en sådan sen kväll men den var jättetrevlig :) Alltid lika kul att surra
av sig lite.
igår då? Jaa på dagen var jkag hemma hos mamma och pappa. Jag och mamma gjorde lite
nytta och sen blev det att beställa mat till middag. Inte dåligt :) Tvättade även bilen igår och städade
ut den inför kommande halmstadsresa. Ååååh va jag längtar! Hoppas att denna kommande
vecka går fort.
Igår kväll for jag och Hanna till eve och emil. där var det lite folk som drack och hade det
trevligt. Emma fick hålla sig nykter eftersom man var chaffis . Sedan for vi upp ett gäng till Kisan där
det blev whiskeyafton och massa surr. Blev även en och annan diskution om jobb, löner och sverige i
allmänhet. Kvällen slutade iaf med en hejvild diskution och hemfärd kring halv 4 snåret. Men tack alla
inblandade för en trevlig kväll :)
-
Nu ska jag snart ta och packa ihop mig och svänga förbi min kära mor och far. Idag kommer även
min älskade sambo hem från fjällen :D:D:D Vet inte om man skulle hämta han i boden eller va han
surra om man allt löser sig väl :) Hoppas ni får en solig och fin söndag!
(kommer bilder när jag kommer hem)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback