Vändning?

Hej!
 
Idag har jag varit till MVC på kontroll. Magen har tvärvuxit och vikten går uppåt. En
liten i magen som växer och frodas :) även hjärtljuden som låg på 156 var bra!
Bara ett "litet" problem kom vi fram till. Lillan vänder sig mest troligt åt fel håll. Hon ligger
ganska högt med huvudet och rumpan ner. Lillan fattar nog inte att det
ska vara andra vägen ;) haha
Har fått en tid på MVC här på byn till veckan då vi ska kolla om hon ändrat
läge eller om hon ligger kvar. Om hon ligger kvar eller har vänt sig mer fel så bir jag
nog bokad på ett försök till vändning :/ Inget jag ser supermycket fram emot precis
men vad ska man göra. Bara gilla läget antar jag :) Så håller tummarna att lillan fattar
att hon ska med huvudet ner den kommande veckan så vi slipper in på vändning ♥
Har nån av er varit på vändning nångång? :)
 
 
Längtar efter dig ♥

Kommentarer
Karin säger:

Håller tummarna att lillpluttan snurrar runt så du slipper vändningsförsök :) men det går säkert jättebra det annars!! :)

Svar: Tack! Jo hoppas hon fattar! haha :)
None None

2014-01-21 | 15:11:22
Bloggadress: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback