Klara det galant!

Då var det söndag!
 
Har varit full fart som hela förmiddagen för min del. Klev upp halv 7 och skjutsa Jocke
till jobbet och när jag kom hem så var det bara börja med degen till mjukkakan. 
Gick jättebra och baka när man fick kläm på hur tjockt man skulle kavla degen och hur
länge dom skulle gräddas. Degen blev kanon och smaken blev super :) Känner
mig ganska nöjd med mig själv! haha..
Mamma kom förbi och kollade hur det gick för mig. Hon var så snäll och diskade
och torkade upp när jag var klar. Mycket uppskattat av en gravid och trött kvinna.
När baket var klart så var det dax för lite Divatid. Följde med mamma hem till
norra så Diva fick springa lös och jaga snö en stund.
 
Men jag kan lova att det var en trött Emma som entrade sitt hem sedan. La mig
och sov en stund och det var mer än välbehövligt känner jag. Är fortfarande trött och
har lite ont i kroppen men lite vila gör allt lite bättre :)
 
INte så pjåkit resultat va? :)
 
Resten av denna söndag då? Jaa tror inte man ska göra allt för mycket. Ska en sväng
på affärn tror jag eftersom mjölken är slut. Inte gott att äta flingor utan mjölk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback