Brödbak och bak i knät!

Hej hå!
 
Då har denna onsdag passerat. Snabbt gick den också om du frågar mig!
När jag klev upp imorse så började jag att göra degen för mjukkakan klar för jäsning.
Sen har jag bakat mjukaka ttills ca halv 2 haha.. Det tar sin tid när man
är gravid och klumpig :)
Men nu är det då klart iaf. Och god blev den! Men när bakningen var klar och
allt var bortplockat så la jag mig och vila i ca 2 timmar och oj så skönt det var.
 
 
Ikväll har jag hunnit vara förbi Hanna och hälsat på en sväng. Där bytte jag en påse 
med mjukkaka mot en påse med kakor :D haha Tur man har så snäll vän!
När jag lämnade Hanna drog jag och Diva förbi mamma och pappa och
hälsade på. Diva fick vara ute i snön och busa och jaga boll. Kan säga att hon äääälskar
att jaga bollen i snön hahah.. Kastar sig som en galning, snyggvovven ;)
Måste visa denna bilden jag tog igår. Satte mig i soffan och då kom Diva. Var hur
mycket plats i soffan som helst men hon skulle ligga på mig tydligen. 
 
 
Hoppas ni haft en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback