Mvc besök och utbildning :)

Hej på er!
 
Igår var jag på kontroll på MVC. Magen växer så det knakar. SFmåttet var nu uppe 
i 40. Så nog är det nån som växer där inne ♥
Allt annat såg bra ut. Mitt blodtryck var jättebra och mitt järnvärde håller sig uppe nu och
det känns jättebra! Lyssnade såklart på lillans hjärta. Tänk att man lyssnat på det så
många gånger men man blir lika varm i hjärtat varje gång.
Fick även lilla liberoväskan med mig hem. Alltid kul att få gratis
saker haha..
 
Vi hade även våran första träff på föräldrautbildningen igår. Är ju kanon att dom
har denna utbildning så man får info om förlossning och dylikt.
Vi pratade ganska mycket om själva förlossningen igår och kan ju ärligt säga
att det kändes lite "onödigt" för min och Jockes del att lyssna
på eftersom vi inte kommer att genomgå en "normal" förlossning. Pratade lite
om snitt iaf så kände mig inte helt utanför ;) haha..

Kommentarer
S säger:

Finns det egentligen någon chans att hon ändå vänder på sig så du slipper snitt?

2014-02-20 | 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback