Lite action en måndag som denna!

Då var denna dag över!
 
Denna dag började med ett besök hos MVC. Lillan ligger fortfarande
bekvämt i magen och känner inte alls för att vända på sig. Allt annat såg bra ut
och nu är det bara invänta vändningsförsöket.
Efter kontrollen var det bara fara och handla eftersom det ekade tomt
i våran kyl.
Sen har jag varit nästan hela eftermiddagen hos Hanna och Melissa. Eve och Elsa
kom också så vi fick oss en trevlig pratstund. Att sitta och titta på ungarna är
verkligen roande haha.. Dom är ju så sööta. Deras små miner och "prat" får ju
hjärtat att smälta :) Man börjar ju inte längta mindre
efter våran lilla guldklimp ♥
 
Efter att jag hade käkat middag skulle jag fara till mamma och pappa och hälsa
på. Så tog Diva i koppel för att gå ut till bilen med henne men såg att bilen var låst.
Så skulle in och hämta nyckeln till bilen och huset. Precis när jag vänder mig om hör jag
hur dörren smälls igen (våran dörr låser sig själv om man inte reglar upp den) och
jajjemen.. Dörren var låst!! Diva, den lilla rackarn, puttade igen dörren med
rumpan.. så där stod vi.
Ringde åt mamma och pappa och bad dom komma och rädda mig haha... Som tur var
kom pappa med nyckeln och jag kom åt både bil och husnycklar.
Ska tala om att Diva var ganska så billig när vi stod där ute på bron och
vänta haha.. Men hon var så nöjd och glad!
Så efter lite stök och bök tog vi oss iväg. Ibland blir det inte riktigt som man tänk 
sig.. Haha..
 
 
Tur jag älskar detta lilla monster i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback