En riktigt bra dag :D

Hej!
 
Oj vad jag är dålig på att uppdatera nu haha..
Har varit lite mycket dessa senaste dagarna. Har färdats till Luleå flera gånger men
inte till något sjukhus eller bb, jag och Jocke har kollat på bilar :)
Men nu är sökandet över kan jag lova. Idag for vi in till Luleå på förmiddagen med en bil
och vi kom hem med 2. Känns jätteskönt att ha en ny och säker bil när bebis kommer
och såklart är det ju roligare att köra
nyare bilar ;)
Blev en Hyundai i40 som jag blev kär i första gången vi kollade efter en ny bil. Såhär ser
den ut på ett ungefär. Våran är dock ej vit utan silver. 
 
 
Kommer väl ta nån egen bild men ni får nöja er med en från google sålänge!
 
Och våra duktiga hockeygrabbar som tog sig till final i OS när dom slog
finland med 2 - 1 gjorde ju inte dagen sämre. Blev även bjuden av mamma och pappa 
på middag då Jocke jobbar kväll. Har även hunnit med föräldrautbildning och hälsat på
Hanna och Mellis en sväng. Har varit riktigt effektiv idag känner jag haha..
 
Helgen är fullbokad och känns kul att ha saker att göra på dagarna för då
går dom ju lite fortare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback