En helg bestående av kalas :)

Hej på er!
Då var denna helg över och en ny vecka väntar. Men när man bara går hemma så tänker
man inte på vilken dag det är hehe.. Hoppas ni iaf har haft en bra helg. Min helg har varit en
kalashelg. Jag fyllde ju 23 år igår så igår hade jag familjen och släkten på fika.
Blev smörgåstårta och hembakat. En trevlig eftermiddag med massa surr
och skratt såklart :)
Sen så slappade jag och mamma här hemma hos oss, Jocke drog på jobb och pappa
for till dom och skotta. När vi slappat klart drog jag, Diva och mamma till norra. Men först
blev det att hämta pizza till middag. Sen spenderade jag och Diva en del av kvällen 
hos mamma och pappa innan det var dax att fara hem och förbreda inför
idag.
Har nämligen haft mina fina vänner på fika idag. Fast idag gjorde jag en vanlig
tårta och fika. Och till middag idag blev det hämtmat från grillen med Hanna och Crille haha..
Onyttig helg med andra ord. Men ack så gott!
 
Tårtan jag gjorde idag :)
Rosorna gjorde jag igårkväll så dom skulle torka lite tills idag!
 
Så med andra ord har helgen varit jättebra och jag vill tacka alla nära och kära
för jättefina presenter och tack för att alla kom och förgyllde min helg.
Har bland annat fått bakgrejor, smycken, pengar, presentkort,
choklad (mina vänner känner mig;), ljus... Ja, massa fina saker!
Har även fått 5 stycken buketter med tulpaner haha.. Tur för mig för att jag älskar
verkligen tulpaner. En av mina favoritblommor :)
Men nu kan jag lova att det är ett trött preggo som sitter i sängen och vilar rygg och
fötter efter en fullspäckad helg!
 

Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Men gu vilken fin tårta :) va duktig du är!!!! Såg även super mumsig ut!

Svar: Tusen tack Lina :D
None None

2014-02-10 | 21:18:12
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback