En fullspäckad dag :)

Hej!
 
Igår var en dag som var fullspäckad från morgon till kväll vill jag lova. Dock en rolig
sådan! Igår var vi nämligen med mamma och pappa i Luleå. Jag och Jocke kollade på lite
bilar eftersom vi är på jakt efter en ny en. Är riktigt kul att kolla på bilar men
synd är väl att man knappt fattar nå av vad säljaren säger haha.. Tur man har Jocke och pappa
som förstår. Vi har nog mest troligt kommit fram till vad vi vill
ha för bil. Känns riktigt bra och hoppas det går som vi tänkt.
Efter allt bilkollande så gjorde vi storheden osäker ett tag. Shoppade inte så mycket
men såklart fick lite till lillan följa med hem :)
 
2 par brallor, mössa, vantar och en body. 
 
Kan tala om att det var en trött gravid kvinna när vi kom hem haha.. Men det var bara att
tänka på nå annat, fixa sig klar och fara på Clary´s här på byn och kolla in
hockeyn. Tur var väl att Sverige vann även om matchen var oviktig :)
Käkade även 3 rätters och maten var riktigt god. Sen så satt vi bara och surrade och
hade det trevligt med vänner och bekanta. Kring halv 11 dumpade jag Jocke
hos en kompis men jag for hem för min kropp skrek efter vila och oj så skönt det var att
landa hemma i sängen. Men som sagt, en riktigt trevlig dag som var värt lite
smärta och värk :)
 
Idag har det varit andra puckar vill jag lova. När vi vaknade idag tog vi bara våra täcken
och landade i soffan för att kolla in herrstafetten och oj vilket bra jobb dom gjorde! Sverige tog sitt
andra OSguld och det var överlägset.
Idag i övrigt är oplanerad. Måste dock på affärn tror jag och fylla kylen lite. Måste ju ha något
gott med ;) haha.. Nääe, dax att höra med gubben vad vi ska käka till middag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback