dålig uppdate!

Hej!
 
Oj vad jag har uppdaterat dåligt. Ber om ursäkt för det!
Har dock inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Har mest bara varit hemma och
pysslat på med lite olika saker. Igår var jag och fikade hos Evelina. Så trevligt att
surra bort en stund av dagen med trevligt sällskap :) Sen var jag
ut en sväng på kvällsöppet här på byn och tog en fika med Hanna. Sen gick vi en snoa på
byn och kollade in lite erbjudanden. En trevligt kväll med andra ord!
 
Idag har jag städat här hemma. Har typ inte rört dammsugaren på över en vecka haha.. Låter
väl bra? Nää men har inte haft orken att städa eller ens tänka på det. Höggravid som man är
så har man knappt energi till nå men man måste ju göra något för att få dagarna
att gå. Men nu är det då städat här hemma!
 
Nu ska jag bara slappa en stund innan det är dax för middag hos mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback