Babyshower och Dop :)

Hej!
 
Hoppas alla har haft en bra helg. Min har varit toppen!
 
Igår så var jag hos mamma och pappa på dagen och där var vi ute och lekte med
Diva. Hon sprang och hoppade i snön och hade det roligt. Hann även en sväng förbi
ishallen där Alaget hade match och vann med 5 - 1 över Gällevare. Bra pojkar!
Sen var det bara he sig hem och göra sig klar. Mina fina vänner hade ju
ordnat en Babyshower för mig igår kväll. Jag blev hämtad klockan 18 och då bar det av till
Ida där vi var hela kvällen. Dom hade gjort så god trerätters middag med snittar till
förrätt, hemmagjord pizza till varmrätt och 4 (!!!) olika efterrätter. Var pannacotta, pajer
och cheescake. Allt var så himmla gott och hela kvällen var så trevlig. Dom hade även fixat 
lite lekar som vi lekte under kvällens gång. Jag vann tyvär inte någon av dom men 
vad gör det ;) Hahah
Fick även en present. Fick att jag skulle få fara på en bebisfotografering. Så jäkla kul
eftersom det är något man sällan skulle "unna" sig själv. och så kul att ha fina bilder :)
Tusen tack åter igen tjejer för allt ni har gjort och man blir nästan tårögd av att veta
att man har så fina vänner ♥
 
Såhär såg jag ut igår!
LIte dåliga mobilbilder. Hade ju slut ström i min systemkamera men skulle få
bilderna som Hanna tog så det var ju bra :)
 
Idag då?
Jaa var bara kliva upp och göra sig klar för att dra till Piteå på dop. Jockes syster och
hennes sambo döpte deras dotter Clara. Ett jättefint dop var det med trevligt folk och mycket
och gott fika. Så har spenderat stor del av dagen i Piteå.
Å tack till Hanna och Robert för att jag fick vara med och dela Claras dopdag!
Ikväll har jag varit och käkat hos mor och far men blev dock inte så långvarigt hos dom
eftersom jag är trött och slut av en hel helg med fullspäckat schema. Just nu sitter jag
i sängen och har inga planer på att röra mig mer än
det jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback