7 underbara år :)

Hej på er!
 
Idag har jag varit och kollat på hockey. Jocke spelade idag så var verkligen kul
att kolla. Och duktiga var dom och vann med 11 - 1 mot Narvik. Jocke fick tyvär inte göra
något mål men det får bli en annan gång!
När hockeyn var slut så drog jag och Diva till mamma och pappa. Vi busade ute
i snön med Diva, surrade och bjuden på gomat blev man också. Blev en jättegod
köttgryta och ris. Mumma!! Mätt blev man då garanterat..
När jag kom hem så snörde jag ihop ett fotbad och hade lite fotvård. Är så skönt att ta hand
om sina fötter, men det är lättare sagt än gjort med en jättemage ivägen haha.. Men allt går!
Sen har jag bara slappat och oj så skönt det är.
 
Idag är en lite speciell lördag för mig och Jocke. Idag. den 1 februari, har vi varit 
tillsammans i 7 hela år. 7år?!?!!! Shit vad tiden går fort!
Tänk så mycket vi har hunnit med under dessa 7 år. Helt underbara år har det varit
och det kommer bli mååånga mer underbara år :)
 
Herrejisses vad jag älskar dig! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback