Mysig helg!

Hej på er!
Redan måndag?! Veckorna går fort tycker jag. Vad har ni gjort i helgen då? Själv har man haft en
jättemysig helg. I lördags var vi och käkade middag hos goda vänner. Jättegod mat och trevligt sällskap!
Vi käkade så mycket mat så det kändes som om man skulle sprängas haha..
Sen var det bara inta soffläge med sprängda magar och glatt humör!
Sen på söndag så drog vi in till Luleå en sväng. Efter att vi gjort vårat ärende så följde vi med Hanna 
och Crille på några affärer innan det var dax för den obligatoriska Maxlunchen ;) En trevlig liten stadstripp
med andra ord!
Handlade vi något då? jaa såklart kom man ju hem med lite bäbiskläder. man kan ju inte
motstå när man ser dom små kläderna! Sen gjorde vi ett annat stort köp men det får nå läsa om i ett annat 
inlägg ;)
 
 
 
(bild lånad av Hanna)
 

Idag har man arbetat. Sen kom mamma och pappa hit på middag. Blev köpesmat för
att alla blev lata haha.. Sen så har min rygg sagt upp sig tror jag. Känner mig som en gammal tant.
Försöker vila nu ikväll så får man väl se hur det går imorgon.
Nu ska jag slötitta på tv en stund och sen ska jag försöka ta mig i duschen. Fast det kändes förjävla
jobbigt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback