Riskgrupp!

Hej!
 
Hur har dagen varit? Min har varit bra.
Klev upp kring 7 och startade en tvättmaskin, käkade frulle och bara mös på här hemma i
pjamasen medans gubben sov. Sen somnade jag en stund i soffan och oh så skönt det var!
Sen for jag och gjorde lite ärenden innan jag drog hem och drog igång ett litet bak. 
Bakade kolakakor. Riktigt enkelt och mycket gott!
Sen har vi ju haft målare här idag som har fortsatt i barnrummet. Så imorgon kommer dom och gör
det klart. Yeej!! Eftersom jag hade bakat så passade jag och Jocke på att bjuda dom på
nybakat och kaffe.
Har även hunnit vara förbi Hanna och Mellis en sväng på eftermiddagen. Som vanligt när man är där
blir man bjuden på något gott och denna gången var det saffransbiscotti. Mums! Måste
nog ta och göra mig ett gäng.
 Har även hunnit vara och ta detta jäkla influensavaccin eftersom man är i riskgruppen när
man är gravid. Huvva... Tycker inte alls om sprutor och nervös bara jag tänker på det haha.. Men med lite
peppande ord från Hanna och glatt tänkande från min egen sida så fick jag det bortgjort iaf och det gick bra.
Återstår bara och se om man blir nå hängig.. Hoppas inte!
Sen bjöd jag mor och far på mat. Väldigt glammig middag som bestod av korv och mackaroner. Men det
var gott ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback