Nytt till godiset!

Sorry för att det inte blev nå mer uppdateringar igår men nu kommer det :)
 
Jag hade ju lovat att jag skulle visa er vad jag hade shoppat i Halmstad. Blev ju som sagt ingen 
storshopping men liiite fick följa hem iaf. Hittade en Pandurobutik i stan och där kunde jag nog
handlat mig less. Jisses så mycket roliga baktillbehör dom hade. Jag köpte iaf
några stansar till sockerpasta och lite "bakpennor" som är mycket bra
att ha när man ska göra tårtor och andra bakverk.
 
Sen så hittade jag något jag längtar tills att använda. Ett nytt pralinsett!! :D Verkar riktigt bra
och ett stort plus är att det är kartor ist för lösa formar som jag haft sen tidigare.
 
Så nu kan jag börja min tillverkning av julgodis! Är ledig imorgon så om man har orken kanske
man måste prova bara för att se hur det går ;)
Annars så har jag shoppat lite strumpor och sådant som inte är värt att fota. Är
ju som inge kul att kolla på haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback