mässa och lat middag :)

Tjosan Tjosan!
 
Haft en bra lördag? 
Det har jag. Har varit med Mamma en sväng in till Luleå på Hantverksmässan. Shoppade inte
alls mycket. Det som fick följa mig med hem från mässan var ett bröd haha.. men usch så gott bröd!
Klart att det finns mycket som skriker ens namn när man går förbi men då får man
lov att stänga öronen.
Sen for vi en sväng på storheden och strosa innan det var dax att styra kosan hemåt.
Jag och Jocke hade tänkt laga någon god mat idag men båda blev lata så det slutade med att vi for
på Clary´s krog och käkade. God mat och kvalitetstid med sambon. Inte illa ♥
 
 
Funderar extremt strakt på att plocka fram nå gott och tugga på och hälla upp
ett glas julmust och bara må skönt en stund innan det är dax för sängen. Btw, Har ni hunnit dricka nå
mycket julmust? ;) Jag har då tömt flera flaskor hahaha.. Är ju så himmelens gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback