lite smått irri!!

Då var denna dag över!
 
Idag har jag jobbat fram till 3 och sen var det bara hem, käka och sen vidare till mor och
far där Diva fick springa lös och leka i snön. Är ju så härligt ute denna tid. Inte för kallt men ändå snö.
Sen har jag även hunnit vara förbi Hanna, Crille och lilla Mellis en sväng ikväll. Där blev man bjuden 
på glögg och godis. Finns alltid nå gott när man kommer dit! hehe.. 
 
Just nu sitter jag och är förbannad på mitt minneskort till systemkameran. Står att det är nå
jävla skrivskydd (???!?!?!) på det helt plötsligt och jag kan varken ta bort kort från det eller ta nya. Tror 
det får bli ett besök in på kontorsteknik imorgon. Ska nog ändå passa på att köpa mig ett till så man
har. Hade ju tänkt ta en bild på magen men jaja... Det får väl vänta det då! Vill inte ta med mobilen eftersom
det inte alls blir samma kvalla. Men men.. magen är ju kvar så då får man ta det senare :)
 
Påtal om magen så är det imorgon dax för ett besök på mvc. Ska bli väldigt kul eftersom vi nu ska börja
mäta SFmåttet och se hur man ligger i kurvan. Spännande värre om du frågar mig!

Kommentarer
Evelina Mattsson säger:

De finns en liten "knapp" på minneskortet som du säkert råkat dra åt sidan. Så gjorde jag en gång och innan jag fattade vad de var som var felet!!

Svar: Haha men tack!! Var det som var felet :D Ja man hinner bli onödigt arg haha!
None None

2013-11-07 | 08:57:00
Bloggadress: http://loon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback