Kinder

Är ju lite dålig uppdate här nu när jag jobbar hela helgen. Men nu har vi ju fått
tapeterna på plats i barnrummet och jag är supernöjd! Till veckan ska jag fixa och dona där inne
lite mer har jag tänkt. Har dock redan hunnit få upp gardiner där så det ser liiite trevligt ut iaf.
Ni får hålla utkik för imorgon eller på måndag kommer jag att visa bilder på hur det blev och vad som har
hunnit göras.
 
Btw, har ni smakat dessa?
 
 
Kinders chokladtomte. Dom är sååå jäkla goda! Så har ni inte hunnit göra det så
är det ett hett tips från min sida. Har redan hunnit avverka några kan jag säga haha..

Kommentarer
Sandra säger:

Var finns dessa och köpa?? Har letat överallt :)

Svar: Dom finns att köpa på coop och så har jag sett dom på Ica Maxi. Men man får vara snabb! Har märkt att dom går åt fort :D Haha
None None

2013-12-15 | 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback