Jätteäcklig överraskning!!!!

Hej på er! 
 
Har varit på resande fot hela helgen så har haft annat för mig än att sitta vid datorn. Jag och
mamma tog i torsdags flyget ner till Halmstad för att spendera helgen med mig mormor och morfar.
Var så kul att träffa dom! Var över ett årsen sist jag såg dom.
Vi hann även med en middag hos min syster i Göteborg på torsdagen innen vi tog tåget
ner vidare till Halmstad. Var kul att hinna med det också. 
Så jag har haft en bra helg med nära och kära som har innehållit lite shopping, godmat, massa
surr och trevligt sällskap!
 
Fick mig även en JÄTTEÄCKLIG överraskning när vi käkade middag i fredags. hade köpt mig
en stor flaska Nygårda Julmust som jag tänkte ha till maten. När jag öppnade flaskan så
reagerade jag på att det var lite kolsyra men tänkte väl inte så himmla mycket mer på det. Men när jag 
sedan häller upp ett nytt glas så ramlar det ner något i glaset. Vad hittade jag då i botten av mitt
glas? Jo, 2 stycken svarta, rostiga GEM och en HÅRNÅL!!! Tror ni jag blev nå äcklad?!?!
Fyfaan va vidrigt.. Kommer aldrig mer köpa julmust från nygårda, det är då ett som är
säkert! Tänk om jag eller någon annan som köpt denna flaska fått det i halsen? Nä, fyfaan va vidrigt!
 
 
Har skickat ett mail till spendrupskonsumentkontakt med både ilder och min ilska äver detta.. Ska bli
intresant å se vad dom svarar hehe...
 
Men annars har helgen varit bra!
Vad jag har shoppat kommer jag att visa lite senare. Blev inte alls så mycket men en sak längtar
jag såååå mycket efter att använda :D Vad tror ni det är?
 
Idag skulle jag ju ha jobbat men kan säga att flyga hit och dit och byta plan och tåg
hit och dit är ingen hitt för en gravid kvinna haha.. Känns som om mitt bäcken är ett pussel som någon
har lagt fel typ..Haha 
Så idag är jag hemma. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt så man är
redo för ny dag imorgon :)
 

Kommentarer
John säger:

Lär ju vara någon som öppnat flaskan i butiken och lagt i det där. Fan vad äckligt...

2013-11-25 | 15:16:29
Anonym säger:

Är nog någon som öppnat flaskan i affären och lagt ner det, sjuk människa oavsett . Kunde ju gått illa

2013-11-25 | 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback